1.Co to jest preorder?
Preorder to forma sprzedaży produktu, gdzie zamówienie odbywa sie jeszcze przed oficjalną premierą danego towaru.
2. Jak sprawdzić datę trwania Preorderu ?
Wszelkie informacje o prorderze znajdują sie w opisie produktu.
Nasz aktualny preorder:
zamówienia można składać do 9.11.2024r - z gwarancją dostawy na 23.12.2024r.
3. Jaki jest czas dostawy?
Standardowy czas dostawy to od 24 do 48h od nadania paczki - w zależności od przewoźnika.
Zamówienia pakujemy we wtorki i czwartki.
Jeśli chodzi o Czas dostawy Preorderu - najpóźniej do 23.12.2024r.
4. Chcę jak najszybciej otrzymać przesyłkę - którą formę dostawy powinienem wybrać?
W celu jak najszybszego otrzymania przesyłki, zalecamy dostawę kurierem, bądź paczkomatem.
5. Czy moja przesyłka będzie bezpiecznie zapakowana?
Breloki i wlepki pakowane są zwykle do kopert z folią bąbelkową, natomiast większe przedmioty do pudeł kartonowych i w foliopak. Nasz team dba o to, aby każdy towar został bezpiecznie zapakowany niezależnie od swojego gabarytu, tak aby zawartość nie została uszkodzona przy trasporcie.
6. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma 14 dni na odstąpienie od umowy zakupu i zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczony jest od dnia otrzymania przesyłki. Warto jednak sprawdzić indywidualną politykę sklepu, ponieważ wiele z nich wydłuża ten okres, np. do 21 lub 30 dni.
Ważne jest również, aby pamiętać, że do terminu na zwrot wliczane są również dni wolne od pracy, święta oraz niedziele niehandlowe. Jeśli ostatni dzień na dokonanie zwrotu przypada na taki dzień, termin automatycznie przesuwa się na najbliższy dzień roboczy.
Produkt, który chcemy zwrócić, musi być w stanie nienaruszonym, kompletny oraz wraz z oryginalnymi akcesoriami i opakowaniem. Sklepy mogą odmówić przyjęcia zwrotu, jeśli towar nosi ślady użytkowania lub jest uszkodzony.
Produkty niepodlegające zwrotom to - PREORDER - są to towary wykonane za zamówienie - dlastego nie podlegają zwrotowi.
7.Wysłałem/am zwrot/reklamacje – co teraz?
Po otrzymaniu przez nas przesyłki, zwrot/reklamacja są rozpatrywane do 14 dni. W przypadku uznania szkody/oddania paczki, przelew pieniędzy na konto podane przy zakupie nastąpi w trakcie 2-7 dni roboczych.